Sunday, June 29, 2008

DOMAINE DU SILENE 2003, by TICKLEBEAR

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com


definitely a nectar blessed by god.
dyonisus, that is...
not the other guy,
you know...
:D~
a red wine with personality,
& even that might be an understatement!!!
it was a few mere dollars,
(like $25 something...)
above my usual limit for an everyday wine...
& i was fortunate enough
to discover something most delicious.
if only once this summer,
try this wine,
& you will NOT regret it,
i promise.
you can taste the mediteranee
& the tangy taste of fruit & licorice...
i tasted licorice...)
to each his own.
but definitely,
if you are tired
of those wines with NO personality,
this will reconcile you.
i repeat:
YOU-MUST-TRY-THIS-ONCE-AT-LEAST !!!!!!
trust me!!!
i may not know crap about wine,
but i know what i like,
& what i don't.
& i like to treat my palate right...
cheers!!
:D~
HUGZ

2 comments:

linoue said...

Merci d'avoir mis l'étiquette! Comme ca je peux imprimer et mettre dans ma collection.

À chaque fois que j'ai une occasion et je dois apporter du vin, je sais jamais lequel pi les noms...ben..disons que je les oublient après le 2e verre.

De la mon agenda avec une section "vin" ou je transporte les étiquettes, comme ca je pquex pas me tromper et avoir l'air cinglée quand je demande un Nero de Ravioli ou un Sans Terre...

Bruno Laliberté said...

comme je vous comprends, gente dame!!!
:D~
meme probleme ici.
c'est comme mon petit vin italien que j'aime bien comme apero, le nivole, que lorsque je le demandais, je disais toujours le novelli....
d'ailleurs,
je vais poster autre chose...
je suis entrain de le boire, la, la...
ce que je ferais pas pour votre education oenologique...
on se fend en quatre icitte!!!
:D~
quoique c'est plutot un scotch qui me faudrait en ce moment, apres une "certaine" conversation telephonique...
oh well!!
cheers honey!!
:)~

Blog Widget by LinkWithin